a sick girl!

nu när jag mår lite bättre så tänkte jag slänga in ett litet inlägg!

denna helgen har ju tyvärr inte börjat så bra..
idag har jag i princip inte gjort någonting mer än att vara nära på att spy , suttit på toa , sett på tv , nördat habbo ;p och typ sovit.
jag har inte : ätit , kunnat ställa mig upp utan att ramla ihop , kunna sett klart en film .

jag som egentligen skulle till pappa idag, nu kommer jag inte få träffa honom förrenst till jul ! :'(

och allt detta skit bara pga av ett jäkla parasit som går runt här östersund!
det är verkligen inge kul alls!
och dessutom så har jag inga bra låtar på min spotify!
( många utropstecken ;p )
och sen så har man inga bra filmer heller , eller jo kanske om man föredrar ''nicke nyfiken'' eller '' håkan bråkan '' -.-.

och det typ sämsta av alla , jag kommr inte att få ha ngn social kontakt med ngn på hela helgen ( förrutom internet )
och det betyder att jag inte kommer kunna delta i söndagens match mot härnusand! :(

jag hoppas verkligen inte att ni är sjuka, nu ska jag gå och lägga mig och se på tv , och kanske ta en liten tupplur , puss♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0