att vara sjuk suger!

hejhej , gick hem från skolan idag , har sjukt ont i magen :/
jag som hade tänkt att vara med på tårtbake tävling på gården ikväll , men nej!
hade ju spanska prov idag , det gick rätt så bra tror jag!

sen på elevrådet så var det en man som kom och hälsade på oss , han berättade om ett fråge papper som vi gjorde förra året , den hanlade bla om hur man trivdes på skolan osv.
Storsjöskolan ( som jag går på ) fick ett väldigt bra slut resultat , det enda som inte var så där ''toppen'' bra var att vissa ansågs ha blivit mobbad av lärare? men det var det enda :)

men nu ska jag gå upp och se klart på harry potter filmerna och lyssna på musik! :)




puss!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0