dag 1

hejhej det är jag som är tova sundberg , och det är jag som äger denna blogg.
Jag är 13 år och 11 dagar gammal, jag bor med min mamma som är 39, hennes man magnus som är 40 tror jag ;p , min lillasyster alva som är 10 och min halv lillasyster meya som är 1,5 ungefär.
Min pappa heter Johan och är 40 år , han bor i sundsvall just nu men ska flytta hit till Östersund ( där jag också bor) i februari, sen så har pappa en tjej också som heter Camilla, hon är en jätte mysig och söt tjej!

jag gillar att spela fotboll, handboll och curling. Det är typ det mesta som tar upp min fritid , men såklart ÄLSKAR jag att vara med mina kära vänner också :')
vad ska jag skriva mer? jag föddes i östersund år 1997 den 19 november.
när jag blir stor ska jag bli mäklare eller hollywood fru . Först hade jag tänkt att bli läkare, men ändrade mig när jag fick reda på att man har typ NO hela tiden , och NO är mitt absoluta hat ämne!

så nu vet ni lite mer om mig , om det är ngt mer ni vill veta är det bara att kommentera och fråga :)



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0