det finns ingen rubrik

hejj alla söta !
idag är det måndag igen !
igår var jag ju på handbolls matcher i härnusand, vi åkte sex på morgonen och kom hem halv elva på kvällen, så det förklarar varför jag inte uppdraterat .

Idag skulle jag gå på skolan ( efter att ha varit sjuk ett tag ) men på sista lektionen gick jag hem , mådde illa och hade ont i magen.. :(
jag vill verkligen inte vara sjuk bara för ngt himla vatten , jag menar det borde ju vara ganska självklart att man ska kunna dricka vatten från kranen tycker jag, och enligt ''nyheterna'' så är det avloppsvatten som blandas med vanligt vatten och i det där avlopps vattnet så finns det en såkallad ''parasit'' som heter ngt på C.. ;p

jag hoppas att alla mina läsare är friska och om inte så får ni krya!



puss från tova!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0