:)

då var man 500:- kronor rikare då!
tack farmor och farfar (':

denna kvällen, sådär innan min födelsedag, ska jag spendera i en sporthall. med mitt handbollslag. och spela just handboll, it will be funny , i guess?
annars idag har jag varit på stan och köpt present till matilda , som har fest på lördag, kan ju tyvärr inte skriva vad , om det nu skulle vara så att hon skulle kika in! ;)

nu antar jag att ni blir väldigt ''förvånade'' över att jag inte har ngt att skriva? :O
närå men jag har ju skrivit lite vad jag har gjort idag och så,
och det får ni nöja er med helt enkelt. 
jag skriver nog förmodligen inget ikväll , så ni får ha en bra torsdag!:d




puss!♥ 


Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK

Vill du finna en sköm modeblogg för killar? Läs då min blogg.

15 årig kille med ett stort intresse för mode!

www.viktorfrisk.com

- LÄGG TILL PÅ BLOGLOVIN OM DU VILL FÖLJA OCKSÅ!

2010-11-19 @ 22:18:41
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0