tova diggar att fylla år! :D

hej och förlåt för dålig uppdratering i helgen !
men jag har ju fyllt år,haft ''fest'' och varit med emma löf!

men eftersom jag inte uppdraterat så tänkte jag gottgöra er med en massa bilder på det jag fått och även vad jag köpt av pengarna jag fick :)


från familj och släkt:

1200 kr ( ett hundra från emma också)

curling skor!

färgning av hår!

shampo och tvål!

och en ortroligt snygg mössa ;)

och en biobiljett!

och så fick jag ett skid ställ !






ask, två hårspray och mascara!



och detta måste vara favoriten av alla , mössan! den otroligt sköna
och snygga mössan , tack kicki och tilda ni visste precis vad jag ville ha!

 
present kort på bikbok!


detta har jag köpt för lite av pengarna:


två örhängen från ur & penn , 29:- st


och sen köpte jag en ny plattång , för min gick sönder igår.. :p












 ikväll ska jag på fest hos matilda så det blir nog inte så mycket uppgradering , så ni får ha en bra kväll, puss!♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad köpte du för plattång?? :)

2010-11-23 @ 16:51:30
URL: http://www.s0fiaaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0