allvarliga saker ;o xp

känner att uppdrateringen inte varit sådär på topp dom senaste dagarna , helt ärligtalat så vet jag faktiskt inte varför , det är så mycket som hänt!
igår var egentligen värsta slapp dagen då jag i princip bara såg på harry potter, åt godis och färgade håret ( ja jag har färgat håret tillbax till brunt! ) men endå , jag njuter av att det är helg , alla kanske förväntar sig att jag ska skriva mer på helgen men det är typ tvärtom !

annars då? jo livet är nog ganska underbart! ibland tänker man tillbax till allt man gjort och skrattar åt hur jävla cp man va, men utan alla dessa konstigheter kanske inte jag skulle vara som jag är idag! är bara tvungen att skriva detta lilla citatet ! lär dig livets stora gåta , glömma , älska och förlåta ganska grymt endån!
men just nu älskar jag livet som det är , jag har dom bästa vännerna , värdens sötaste kille som man spanar in och en jävla massa bra minnen!
förrut hade man inget , typ 2 kompisar , en kille som jag visste(vet) aldrig skulle älska mig tillbaka , och en hög full med en ganska så dåliga minnen !
men det är endå alla dom där minnerna som gör att livet rullar på precis som det ska , precis som nu.
ett minne är en sådan sak som man alltid kommer bära med sig , det kan vara både dåliga och bra.
Och det finns en kille som jag alltid kommer att älska längst där inne i mitt hjärta , enda sen första gången jag såg honom så har jag varit kär i honom. innan jag hade träffat honom trodde jag att jag visste vad kärlek var , men jag hade helt fel ! han visade mig hur kärlek kändes , det är en sådan underbar känsla , och jag hoppas över mina bara knän att jag får känna den känslan igen!


jag tror att det var allt allvarligt idag , haha hoppas jag i alla fall!


här får ni en liten bild på håret! (':





kyss!♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0